Hei Ystävät,
Aika, ilo ja inspiraatio katosivat kuukausiksi.
Olen valokuvannut siitä huolimatta, että blogia en jaksanut hoitaa. En ole jaksanut seurata mitään, en ketään, enkä päivittää omianikaan. Anteeksi. Ja pahoitteluni. Mutta takki vain tyhjeni.
Kevättalvi, kesä ja nyt syksy. Kuvia on kertynyt ja kertyy yhä.
Ehkä kanava jakaa niitä olisi aika vaihtaa toiseen...en tiedä. Mutta tälläisiakin olen näin "instan" aikoina pohdiskellut.
Mutta nyt on päänavaus "jakohommiin" tehty.
Inspiraatio ja ilo on taas löytynyt. Nyt koitan ottaa myös jostain aikaa jakaa kuvia ja ajatuksia useammin.
Tuntuu, kuin olisin tuo kesän kalareissulla kuvaamani sudenkorento, joka juuri kuoriutui ja kuivatteli hyytelömäisiä siipiään. Valmistautui tuleviin, kuumien loppukesän päivien lentohetkiin. Uusi tuleminen.
Eli. Koitetaanpas kerrata tänne taas nuita hiljalleen kuluneita kuukausia, kuvia ja seikkailuita, joita niihin on mahtunut.
Hyvä olla taas täällä.








































