syysloka

syysloka

keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Ituhippi piikkikoroissa

Sellainen minä olen.

Ihan selvennyksen vuoksi, ja ettei tule yllätyksenä jatkossa:D

Tämän kuun postausten perusteella voi kenties saada sen käsityksen, että hiippailen vaan luonnossa ja yrttisoppia keittelen.
Olen kyllä sellainenkin, ja hyvin vahvasti.
Rakastan luontoa, eläimiä sekä luonnon aitoja antimia.
..odotan jo esimerkiksi sitä, että pääsen villiyrttejä kohta keräämään ja kuivattelemaan.

Mutta tykkään myös kauniista kengistä ja vaatteista
sekä rakastan kaikenmaaliman pikkuruisia kosmetiikkapurnukoita ja helmiä sekä jalokiviä.
Hepeneitä.
Laittautumista.
Estetiikka on minulle tärkeää jokaisella elämän osa-alueella.

Tätä materian ostelupuolta olen iän myötä tietoisesti hillinnyt.
Määrän sijasta panostan nykyisin laatuun.
Ostan enää pääosin tarpeen ja tyylini mukaan, en muodin ja  "ostamisen ilosta".
Ja tämä on ollut yksi parhaista päätöksistäni.
Säästöäkin tulee, kun ostokset on harkittuja, vaatteet sopivat yhteen ja on helpompi löytää päälle pantavaa. Koti sekä kaapit pysyvät selkeinä ja siisteinä.
Mielikin on sen myötä rauhallisempi.

"Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla..." ;)

..ja onneksi ylkäni pitää molemmista puolistani :D
..terveisiä vaan<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja tervetuloa toistekin :)